راهنمای خرید پکیج دیواری | بهترین پکیج + بهترین قیمت خرید

راهنمای خرید انواع پکیج دیواری

راهنمای خرید پکیج، برای شمایی که قصد خرید دارید

می خواهیم امروز تمامی مباحثی که به راهنمای خرید پکیج باز می گردد را با شما عزیزان درمیان بگذاریم. خرید پکیج هم مانند تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز زندگی نیاز به دانستن اطلاعاتی کلی دارد. تعریف و کاربرد پکیج، نوع استفاده، انواع برندها و تفاوت آنها با یکدیگر و موضوعاتی از این قبیل می تواند به نوعی برای شما حکم راهنمای خرید پکیج را بازی کند. ما در فروشگاه آقای تاسیسات علاوه بر اینکه شرایطی را فراهم کرده ایم که شما عزیزان بتوانید انواع برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و خریداری نمایید، بلکه سعی در بالا بردن اطلاعات عمومی شما خوانندگان گرامی در رابطه با انواع پکیج ها داریم. پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی بفرمایید.

 

از پکیج و کاربری آن چقدر آگاه هستید؟

بدون شک همگی ما از اهمیت سیستم های گرمایشی در زندگی های روز مره خود با خبر هستیم و تصور زندگی بدون وجود این محصولات برای ما دشوار هست. پکیچ شوفاژ هم یکی از سیستم های گرمایشی پرکاربرد است در زندگی روزمره ما نقش پر رنگی در تامین آب گرم مصرفی دارد. در رابطه با راهنمای خرید پکیج باید قبل از هر چیز با سیستم پکیج های دیواری آشنا شویم. پکیج دیواری در حقیقت همان سیستم شوفاژخانه های مرکزی را دارند که به صورت کم جا در یک سیستم پیاده سازی شده اند. در حقیقت پکیج دیواری سیستم گرمایشی است که در داخل منازل بدون اینکه نیاز به تاسیسات جداگانه موتورخانه داشته باشیم، می تواند نصب شود.

موتورخانه ها در گذشته هم فضای زیادی را اشغال می کردند و هم رسیدگی و تعمیرات مشکل تری نسبت به پکیج های دیواری امروزی داشتند. پکیج ها تجهیزاتی چیزی بین آبگرمکن ها و موتورخانه ها هستند. با کمک سیستم پکیج دیواری می توانید رادیاتورها، سیستم گرمایش از کف، فن کوئل، و هر مدل دیگر گرمایشی که با آب گرم کار می کنند را به کار اندازید.

 

راهنمای خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

راهنمای خرید پکیج های دیواری

یکی از موارد مهمی که به عنوان راهنمای خرید پکیج باید در نظر داشته باشید این است که پکیج ها انواع مختلفی دارند. با توجه به نوع قرار گرفتن آنها و سوختی که مصرف می کنند می توانند به انواع زیر تقسیم شوند: پکیج زمینی و پکیج دیواری

 

پکیج زمینی

پکیج زمینی همانطور که از نامش پیداست به شکل ایستاده و زمینی استفاده می شود. مخزن بزرگی دارد که در آن دائما آب گرم جمع می شود و در صورت تخلیه، مجددا از آب گرم پر خواهد شد.

 

پکیج دیواری

این پکیج ها به دلیل فضای بسیار کمی که اشغال می کنند، بسیار پرطرفدارتر هستند. این نوع پکیج ها به شکل اتوماتیک با باز شدن شیر آب گرم، شروع به گرم کردن آب کرده و می توانند آب دستشویی و حمام و ظرفشویی و رادیاتورها را همزمان گرم نمایند.

 

 انواع پکیج از نظر مصرف سوخت

انواع پکیج ها از نظر سوختی که مصرف می کنند شامل موارد زیر می شوند:

1) پکیج برقی (دیواری و زمینی)،

2) پکیج گازی(دیواری و زمینی)،

3) پکیج دوگانه سوز( فقط زمینی)،

4) پکیج گازوئیلی(فقط زمینی)

راهنمای خرید پکیج دیواری

استفاده از پکیج چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مواردی که به عنوان راهنمای خرید پکیج مطرح می شود، این است که کاملا در رابطه با مزایای عمومی
استفاده از پکیج آگاه شوید. استفاده از این دستگاه می تواند مزایای زیادی به دنبال
داشته باشد.

. بی صدا بودن دستگاه

. قابلیت تنظیم در دمای دلخواه

. قابلیت دسترسی در داخل منزل

. نصب و راه اندازی آسان

. کم مصرف بودن پکیج نسبت به دیگر سیستم های گرمایشی

. بالا بودن ایمنی این دستگاه به دلیل وجود سنسورهای هشداردهنده

. مستقل بودن سیستم گرمایشی هر واحد آپارتمان برخلاف شوفاژهای قدیمی

از کاربرد پکیج ها چه می دانید؟

یکی از موارد مهم در خرید پکیج، آگاهی از نحوه کارکرد و استفاده از آنهاست. پکیج ها هم برای گرم کردن منازل و هم گرم کردن آب مصرفی خانواده ها استفاده می شود. بدین شکل که پکیج آب را گرم کرده و در رادیاتورها با گردش آب گرم، محیط گرم می شود. پکیج ها به دلیل راحتی نصب و کاربرد آسان معمولا تعمیرات راحت تری نسبت به موتورخانه های قدیمی دارند. کافیست فقط سالی یک بار اقدام به سرویس کردن پکیج خود کنید تا دیگر با مساله بحرانی و مشکلی روبرو نشوید.

چطور یک پکیج دیواری مناسب بخریم

راهنمای خرید پکیج در زمان انتخاب

قبل از خرید پکیج باید با کمک معلوماتی که از پکیج ها داریم و همچنین آگاهی از متراژی که قرار است مورد استفاده ما قرار بگیرد، پکیج دلخواه را مد نظر قرار دهیم.

خرید براساس متراژ

1) راهنمای خرید پکیج به ما می گوید که با توجه به متراژهای مختلف باید پکیج هایی با توان متفاوت استفاده کنیم. به طور مثال برای متراژ کمتر از 64 متر توصیه به عدم استفاده از پکیج می شود. برای متراژهایی در حدود 64 تا 120 متر توصیه به استفاده از پکیج هایی با ظرفیت 24 هزارکیلوکالری میشود. این میزان ظرفیت برای متراژهای بالاتر، بیشتر خواهد شد.

خرید براساس فن دار بودن یا نبودن پکیج

2) پکیج های فن دار می توانند در محیط های خارج از منزل مانند بالکن و حیاط هم نصب شوند. اما مدل های بدون فن فقط باید در داخل منزل نصب شوند. (خرید مدل های فن دار بیشتر توصیه می شود)

خرید براساس نوع مبدل پکیج

3) یکی از موارد مهم در موضوع راهنمای خرید پکیج انتخاب مدل پکیج براساس مبدل آن است. مدل دو مبدله می تواند آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی را به طور جدا گرم کند و مشکلی پیش نیاید. اما مدل های تک مبدله وقتی آب گرم در حال گرم شدن و بازگشت است، آب گرم مصرفی تامین نمی شود! به طور کلی مدل های دو مبدله توصیه می شود.`

خرید براساس حجم مصرف

4) اگر میزان آب گرم مصرفی شما بالاست توصیه به خرید پکیج های زمینی و مخزن دار می کنیم.

پکیج بوتان ویژگی ها

راهنمای خرید پکیج ایرانی

خوشبختانه مدل های پکیج داخلی زیادی در بازار وجود دارند. از نظر کیفیت و میزان تکنولوژی به کار رفته در پکیج های ساخت داخل، می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که چیزی کمتر از مدل های خارجی ندارند. حتما شما هم با نام برخی از برندهای تولید پکیج ایرانی آشنایی دارید. ما در این بخش قصد داریم شما را با مدل های پکیج برندهای بوتان، ایران رادیاتور و لورچ بیشتر آشنا کنیم.

خرید پکیج بوتان

اولین پیشنهاد ما به شما خرید پکیج بوتان است. بوتان از برندهای خوشنام و قدیمی در داخل ایران است که سالهاست به تولید و عرضه انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی می پردازد. میزان رضایت مشتری از کالاهای تولیدی این برند خوشبختانه بالاست و شما می توانید با اطمینان کامل از محصولات این برند استفاده نمایید.

ویژگی های پکیج های بوتان

خرید پکیج بوتان می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. از جمله این که سرویس و نصب و نگهداری از آن به دلیل نمایندگی های فعال زیاد این برند در سراسر کشور بسیار آسان است. قیمت تولیدات داخلی از جمله بوتان در مقایسه با محصولات خارجی به صرفه تر خواهد بود. در صورتی که از نظر کارایی و عملکرد هیچگونه کم و کاستی وجود ندارد. حتی به جرات می توان گفت که کارایی محصولات داخلی در برخی موارد می تواند بالاتر از تولیدات برندهای خارجی هم باشد.

مزیت بعدی استفاده از خدمات بعد از فروش مانند گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کارخانه است. پیدا کردن قطعات در بازار بسیار راحت تر بوده و همچنین خیال شما از بابت تقلبی بودن یا نبودن محصول کاملا راحت است. (متاسفانه بازار قطعات و تولیدات خارجی فیک با توجه به مشکلات صادرات و تحریم ها بسیار داغ است)

خرید پکیج بوتان و انواع مدل های پکیج بوتان

شما می توانید خرید پکیج بوتان در انواع مدل ها را به راحتی تجربه کنید. پکیج های دیواری بوتان مطابق با فن آوری کشور ایتالیا طراحی شده اند و دارای استانداردهای پیشرفته اروپایی در تولید قطعات می باشند. انواع پکیج های بوتان علاوه بر فراهم آوردن شرایط مطلوب گرمایشی، در صرفه جویی انرژی هم نقش بسزایی خواهند داشت. پکیج های بوتان می توانند با فشار آب کم هم کار کرده و در ظرفیت های مختلف می توانند نیاز هر واحد مسکونی و یا اداری را مرتفع کنند. 

انواع پکیج های بوتان

خرید پکیج بوتان را می توانید با مدل های perla pro و parma در سری های مختلف تجربه کنید. اگر بخواهیم مدل perla pro را به شکل مختصر معرفی کنیم باید بگوییم که دارای ویژگی های زیر می باشد:

. فن دار، محفظه احتراق بسته، آب گرم فراوان و فوری

. مشعل با سیستم جرقه زن خودکار

. سیستم حفاظت از شعله

. سیستم ضد یخ زدگی و عیب یابی خودکار

. هواگیری خودکار

و ده ها ویژگی برتر دیگر را می توانیم برای این مدل بیان کنیم.

پکیج دیواری ایران رادیانور ویژگی ها


پکیج ایران رادیاتور را بهتر بشناسید

ما خرید پکیج ایران رادیاتور را در کنار محصولات بوتان به شما عزیزان هموطن توصیه می کنیم. این کمپانی هم مانند کمپانی بوتان یکی از تولیدکنندگان خوشنام عرصه تولید سیستم های گرمایشی به شمار می رود. ایران رادیاتور توانسته است تولیدات متنوع و باکیفیتی را روانه بازار کند و استانداردهای لازم برای مصرف سوخت در پکیج های خود را به حد بالایی برساند.  

ایران رادیاتور پکیج های دیواری، زمینی با مخزن و یا بدون مخزن را طراحی کرده است. اگر بخواهیم مدل ها و خصوصیات آنها را بیان کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

پکیج های ایران رادیاتور تک مبدله یا دو مبدله هستند. مدل های تک مبدله را با حرف B و مدل های دو مبدله را با حروفE، L، M، K نشان می دهند.

مدل های سری B

خرید پکیج ایران رادیاتور سری B می تواند هزینه استهلاک کمتری داشته باشد. راندمان حرارتی تا 90 درصد، حداکثر دمای گرمایشی 80 تا 85 درجه، حداکثر دمای آب مصرفی 69 درجه خواهد بود.

مشخصه های سری B ایران رادیاتور

. عدم وجود عیب یاب دیجیتالی

. عدم وجود فن؛ عدم امکان برنامه ریزی

. وزن حدود 28 کیلوگرمی

. کنترل ایمنی حداکثری، کار کردن با حداقل فشار آب، راندمان بالا، تنظیم اتوماتیک جریان گاز و…

مدل های سری L ,K ، عیب یاب دیجیتال دارند.مدل های E,M دارای سیستم دو مبدله و کارکرد یکسانی هستند.

نکته: سری های تولیدی در مدل های L، M، E،K بسیار متنوع بوده و هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

پکیج دیواری لورچ ویژگی ها

 خرید پکیج لورچ

در این بخش به خرید پکیج لورچ به عنوان یکی دیگر از برندهای داخلی می رسیم. محصولات تولیدی این کارخانه یکی از مهم ترین و مطرح ترین محصولات در داخل کشور می باشد. محبوبیت بالای این کالای ایرانی باعث شده که اقبال به سمت خرید این محصول افزایش چشمگیری پیدا کند. مدل های مختلف تولیدی پکیج لورچ عبارتند از: مدل هرما، آدنا، آریان، آرتا، آرتمن

. پکیج های لورچ در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. (ظرفیت  24000 برای متراژهای تا 150 متر،   28000 برای متراژهایی تا 200 متر مربع، 32000 برای متراژهایی تا 250 متر مربع مناسب می باشند)

خرید پکیج لورچ باعث می شود که از سیستم مشعل اتمسفریک، جرقه زن خودکار، تخلیه گاز، ضدیخ زدگی، سیستم احتراق آهسته، سیستم بای پس اتوماتیک، و ….بهره مند شوید.

. قطعات پکیج لورچ در اروپا تولید شده و در ایران مونتاژ می شوند.


معرفی پکیج های خارجی در فروشگاه آقای تاسیسات

ما در این قسمت می خواهیم به راهنمای خرید پکیج خارجی بپردازیم. مثلا پکیج های برند فرولی که برندی ایتالیایی است دارای عملکردی بسیار بالا، گرمای مطبوع، دو مبدله یا تک مبدله و فن دار هستند. سیستم عیب یاب خودکار، دوبل شدن شعله به محض جرقه زنی، سیستم کنترل هوشمند و…از دیگر مزایای این برند هستند.

پیشنهاد ما در قسمت راهنمای خرید پکیج خارجی، پکیج های برند آریستون نیز هست. پکیج های این برند، سری های مختلفی دارد. دارای ال سی دی هستند. عیب یاب خودکار و هوشمند داشته و مصرف انرژی پایین تری دارند. از تشکیل رسوب جلوگیری کرده و قابلیت اتصال به پنل های خورشیدی را نیز دارا هستند.

البته پکیج های خارجی دیگری هم مانند رادیانت و ایمرگس هم در بازار و مجموعه اقای تاسیسات عرضه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. 

راهنمای خرید پکیج دیواری 1

خرید پکیج دیواری اقساطی از مجموعه آقای تاسیسات

اگر به فکر خرید پکیج دیواری اقساطی هستید مجموعه آقای تاسیسات یک انتخاب مناسب به عنوان مرجع و عرضه کننده انواع پکیج شوفاژ های دیواری و زمینی است. در این مجموعه که نمایندگی انواع محصولات ایرانی و ایتالیایی می باشد، می توانید خریدی با تخفیف های خوب داشته باشید و با قیمت هایی زیر قیمت بازار مواجه شوید. شما علاوه بر اینها می توانید از امتیاز خرید اقساطی هم به طور کامل بهره مند شوید. به منظور خرید اقساطی محصولات گرمایشی با آقای تاسیسات در تماس باشید.

به منظور خرید پکیج دیواری اقساطی شما میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا ضمن راهنمایی برای خرید پکیج شوفاژ دیواری، شما را از جشنواره های فروش فصلی و شرایط خرید نقد و اقساط هم مطلع سازند. در فروشگاه آقای تاسیسات شما میتوانید برای خرید پکیج دیواری هم محصولات ایرانی و هم خارجی به راحتی اقدام کنید و از طریق وبسایت، تلفنی یا به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید. آقای تاسیسات نمایندگی فروش محصولات بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایران شرق، فرولی، آریستون، ایمرگس و دیگر برند های تولید کننده مطرح بازار می باشد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • وحدتی نصب ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱:۰۶ ب٫ظ

    ممنون بابت توضیحات، الان یه سوالی که برام پیش اومده این هست که پکیج های دیواری به صورت کلی میتونن هم گرمایش از کف، هم رادیاتور و هم آب گرم رو در یک لحظه تامین کنند یا اگر آب گرم حموم باز باشه گرمایش قطع میشه؟

    • کارشناس آقای تاسیسات ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۶:۱۴ ب٫ظ

      سلام بفرمایید دوست من چی میتونن بپرسین راهنمایتون کنم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *