کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده نوعی از کولر گازی است که نیاز به نصب روی دیوار ندارد و محل قرارگیری آن روی زمین است. بنابراین روند نصب و جانمایی ان بسیار ساده است.

همچنین قدرت و حجم هوادهی کولر گازی ایستاده از سایر مدل های با مصرف خانگی بیشتر است و میتوانید فضای بیشاری را بوسیله ی این مدل از کولر های گازی خنک کنید.

از نظر حجم هوادهی کولر های گازی ایستاده؛ معمولاً حداقل حجم آنها از 36000 شروع میشود و تا حجم های بالایی معادل 80000 نیز ادامه می یابد. انتخاب حجم مناسب برای کولر های گازی نیز فرمول خاصی دارد که آن را در مقاله ی  راهنمای خرید کولر گازی توضیح داده ایم و پیشنهاد میکنیم پیش از خرید کولر گازی حتماً این مقاله را مطالعه نمایید.

قیمت کولر گازی ایستاده

سیستم عملکرد کولر گازی ایستاده

کولر های گازی ایستاده دارای دو یونیت مجزای داخلی و خارجی هستند. یونیت داخلی همانطور که از نام آن نیز مشخص است در داخل فضای خانه یا محل کار شما قرار گرفته و یونیت خارجی (کندانسور) نیز در بیرون ساختمان جانمایی میگردد.

علت قرار گرفتن یونیت خارجی در بیرون ساختمان گرمای زیادی است که حین کارکرد کمپرسور از دستگاه خارج میشود.

 

انواع کولر گازی ایستاده

کولر های گازی ایستاده را میتوان به روش های مختلفی دسته بندی کرد. از برند آنها گرفته تا کشور تولید کننده و …

اما صحیح ترین روش دسته بندی این کولر ها بر اساس عملکرد آنهاست.

بر اساس عملکرد میتوان کولر های گازی ایستاده را به دو دسته ی اینورتر و ساده تقسیم کرد.

کولر های گازی اینورتر به سبب تکنولوژی بکار رفته در ساخت آنها عملکرد بهینه و مصرف برق کمتری دارند.

کولر های گازی اینورتر نیاز به برق تک فاز (220 ولت) دارند. در حالی که کولر هایی که از این تکنولوژی بهره نمیبرند در شرایط مشابه نیاز به برق سه فاز 380 ولت خواهند داشت

پس همانطور که ملاحظه میکنید استفاده از مدل های اینورتر تاثیر واقعا زیادی در مصرف برق خواهند داشت.

 

قیمت کولر گازی ایستاده

قیمت کولرهای گازی ایستاده بسته به حجم هوادهی و برند آنها تعیین میشود و شروع قیمت آنها از حدود ده میلیون تومان است.

در بالای همین صفحه میتوانید مدل های موجود در فروشگاه آقای تاسیسات را مشاهده و قیمت و جزئیات هر یک را در صفحه ی آن محصول ببینید.

 

کولر گازی ایستاده ایرانی

از میان برند های ایرانی نیز میتوانید انتخاب های خوبی داشته باشید.

همانطور که میدانید برند های ایرانی مدتی است که محصولات با کیفیتی ارائه میدهند که قدرت رقابت با برند های خارجی را دارند.

برترین برند های کولر گازی ایستاده ایرانی عبارتند از:

  • ایران رادیاتور
  • پاکشوما
  • جنرال

امکان خرید محصولات شرکت های ایرانی از فروشگاه آقای تاسیسات برای شما فراهم است و کافیست برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

تفاوت کولر گازی ایستاده و دیواری

همانطور که در ابتدا نیز ذکر کردیم عمده تفاوت کولر گازی ایستاده و دیواری در حجم هوادهی آنهاست. به طوری که استفاده از کولر های گازی ایستاده برای فضای بالای صد متر و کولر گازی دیواری برای فضای زیر صد متر پیشنهاد میشود.

 

معایب کولر گازی ایستاده

از جمله معایب کولر گازی ایستاده میتوان به مصرف برق زیاد آن خصوصاً در مدل هایی که از کمپرسور اینورتر استفاده نمیکنند اشاره کرد.

همچنین باید بدانید که صدای فن کولر گازی ایستاده کمی بیشتر از کولر گازی دیواری است و همین موضوع میتواند باعث شود که برای فضا های کوچک و آرام مناسب نباشد. البته قبلاً ذکر کرده بودیم که این کولر ها اساساً مناسب فضاهای بزرگ هستند و در محیط های کوچک مدل های دیواری انتخاب بهتری هستند.

کولر گازی ایستاده برای فضا های بزرگ که نیاز به حجم هوادهی بالا دارند کاربرد دارد. این نوع از کولر گازی بالاترین توان خنک کنندگی را دارد.

در فروشگاه آقای تاسیسات میتوانید به انواع برند های کولر گازی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و محصولات آنها را با گارانتی اصلی و تضمین قیمت تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *